KEPIAH BESERTA NAMA




MEMPERKENALKAN KEPIAH BESERTA NAMA!!!

Buat julung kalinya kepiah beserta nama diperkenalkan kepada anda sekelian..

KENAPA PERLU MEMILIH KEPIAH INI???

>Kain yang berkualiti tinggi.
>Amat selesa dipakai.
>Dapat mengelakkan daripada dicuri kerana dah ada nama anda di situ.
>Hanya kepiah ini sahaja yang mempunyai nama dipasaran buat masa ini.
>Sesuai untuk dijadikan hadiah penghargaan kepada guru-guru kita,ayah,abang,adik lelaki,saudara mara atau sesiapa je yang berjantina lelaki.
>Boleh dijadikan hantaran perkahwinan.
>Tahan lama..sesuai dengan harganya yang berpatutan.
Kita berfikir sejenak,kenapa kita sanggup membeli kasut ratusan ringgi akhirnya di tinggalkan di luar rumah atau masjid tetapi amat berkira untuk membeli pakaian ibadah untuk mengadap Allah walaupun ianya jauh lebih murah berbanding dengan barangan lain yang tidak bersangkut paut dengan ibadah khusus(solat) kita??Salahkah kita bergaya untuk mengadap Allah???kadang kala kita sanggup bersiap begitu rapi untuk berjumpa insan tersayang tetapi apabila mengadap Allah dengan pakaian yang lusuh,berbau dan ada juga tidak berbaju bagi lelaki.
Ayuh dapatkan segera kopiah yang terhangat di pasaran masa kini.Banyak lagi design yang mampu anda perolehi dengan harga yang berpatutan.Hubungi saya di wan_9262@yahoo.com(fb atau e-mail)

Ini hanya sebahagian design yang ada.Terdapat banyak lagi design mengikut kesukaan anda.Ayuh tunggu apa lagi??Dapatkan segera!!!

4 ulasan:

Mahabbah Ukhwah 11 Mac 2012 pada 7:52 PTG  

salam, kopiah atas merah, tepi putih ada ark???=)

Muhammad Azwan 13 Mac 2012 pada 6:29 PG  

ada..blh wat ikut design sendiri..tapi saya x dak masa la nak p tempah kat pembekal..huk3..

Mohd Iqmal 26 Januari 2015 pada 6:32 PTG  

Bg no fon pembekal kat saya....

Mohd Iqmal 26 Januari 2015 pada 6:34 PTG  

Bg no fon pembekal kat saya....

Catat Ulasan

AHLAN WASAHLAN

About Me

Foto saya
TUJUAN SAYA BUAT BLOG NI ADALAH UNTUK BERKONGSI APA SAJA MAKLUMAT YANG MEMBERI FAEDAH KEPADA KITA..SEBARANG TEGURAN DIALU-ALUKAN..FB SAYA:WAN_9262@YAHOO.COM
Hak cipta terpelihara. Dikuasakan oleh Blogger.

الساعة